Sjusovare

Vaknade av en duns o hörde vatten plaska... (D vakna ju inte som vanligt) jag for upp o såg att kissarna haft ner tulpanerna på golvet. fullt med vatten överallt... roligt att torka upp när man sovit i knappt 4 timmar... var bara att göra o sen gå o lägga sig igen... o då ringde D's klocka. Som tur var somnade jag typ direkt... sen vaknade jag av att telefonen ringde runt halv två. samma nr som ringt två dagar nu o sökt D så jag svarade faktiskt inte. Har sagt båda dagarna att han jobbar, men då tänker dom "men vi ringer samma tid nästa dag igen!!" hur dumma är dom egentligen?? jaja... in i duschen o sen lite frukost... myst med våfflan o nu sitter jag här. Ganska skönt att bara vara. Får kanske bli lite sims med tror jag =) Var ett tag sen. Netonnet får vänta till imorrn. orkar inte ge mig iväg. När de kommer hem ska vi äta köttfärslimpa, potatis o sås! Mums!! Husmanskost is the shit! Haha! var väldigt länge sen vi åt potatis så det blir bra det.

O Anna, jag tar gärna en New Moon kväll snart! Can't wait!
Jag bara måste lägga upp denna vackra bild som pryder omslaget till boken. La till ett fint citat också. Love it!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback