tycker lite mer synd om mig själv...

Jag tror jag är allergisk mot kylan. Får röda fläckar o utslag o händerna är torra som fnöske. Det är nåt fel på mig tror jag. Såg i spegeln förut att jag har röda utslag på halsen. Vet inte alls vad de kommer ifrån. Trodde först att de hade skaft från tröjan jag hade på mig så jag bytte... men de är fortfarande kvar efter flera timmar. Nä usch. Huden strejkar i denna kyla. -17. NEJ! Nu får det vara nog! Smörjer in händerna hela tiden men det hjälper inte. Ska nog testa med fet fotkräm spm någon påstod var bra. Får bli ett lager nu innan jag ska sova.

annars blev väl kvällen typ som jag ville. Somnade i soffan efter maten... vaknade lagom till 21 då det började en film från 1998. The Sphere. En Sci-Fi. Ganska spännande. Blev dubbla filtar o en kisse i knät. Vi delade en skål chips. Haha! Eller ja, jag åt det mesta o hon fick lite grann. De tycker om chips mina små kissar. Nä... nu ska jag nog faktiskt sova. Ska ju jobba imorrn med 11-20. Blir nog bilen då med. Ska nog gå till parkeringen kl 10 så jag verkligen hinner... kanske fastnar imorrn med?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback