Studenter

Finns det något annat ord som förklarar dessa udda människor och deras beteende? Studenter. Den ursäkten funkar alltid... haha! Men det var ändå helt okej att jobba ikväll. Det funkade bra, vi var beredda när de kom hem o hamnade liksom inte efter direkt. Men jag är sjukt trött. Vi stämplade ut 520. Annars hade stackars John varit kvar till säkert 9-10... o han var tvungen att va på ett möte kl 7 så vi hjälpte honom lite. Sen skjutsade jag hem sebbe o erik. o nu är jag hemma. Har precis ätit lite flingor. var sjukt hungrig. Har bara ätit en risifrutti o lite äpplebitar sen jag åt mat vid 1730. hehe... så det var dags för det... lite frukost innan man ska sova. Vilken höjdare... känns ju faktiskt så... var en dle trafik när vi åkte hem, o det var folk med vanliga jobb som skulle dit... o jag var påväg hem. Nu är liksom öppningsskiftet på plats för att öppna restaurangen o vi lämnade för en dryg timme sen... haha. helt sjukt. Men snart blir det ju ändring på det... för Valla ska ha öppet dygnet runt...

ps. tack du som gav mig grislampan (Han gav den faktiskt till mig Sebbe :P)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback