Stackars kissen

Var en del att göra på jobbet igår. Var sjukt seg hela kvällen. Men idag har jag sovit ut så det ska nog gå bättre. Vi ska ha öppet till 04 ikväll med men jag jobbar bara till 0230. Kände mig helt tom i huvet igår pga torsdagen så... inte mänskligt. En stor elloge till alla inom vården som jobbar nattskift!

Vi såg igår eftermiddag att Tessie hade lite svullet öga. Inatt när jag kom hem hade det blivit värre. Hennes ena öga är svullet och så varar det lite. Vet inte om nån av småttingarna råkat riva henne eller om hon fått in nåt i ögat. stackars liten. Efter ett tips från Sofie så har jag nog baddat med en blöt bomullstuss. Hon verkade tycka om det så det gjorde nog det hela lite bättre. Får se om det gått över till måndag annars ringer jag vetrinären. Men det ser lite bättre ut idag, men hon kan inte öppna ögat helt. Usch usch... inte roligt.

Om en timma är det dags att åka till jobbet. o imorrn jobb igen. sen är jag ledig måndag. Blir bra det.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback