Ska försöka att inte tycka synd om mig själv...

Kände att det kanske blev lite mycket tycka synd om mig inlägg igår. Haha... Finns ju faktiskt dom som har det mycket värre. så mina små grejer är ju inte så mycket i det stora hela.

Dagen har varit relativt lugn. Jobbat 11-20. har gått bra. Haft lite ont i ryggen (musklerna) efter gårdagens skottning o utslagen på halsen är fortfarande kvar. smörjde på lite hydrokortison, får se om det hjälper...

Imorrn ska jag till Anna. Ska faktiskt få massage =) Känns behövligt. Tror jag har massa muskelknutar o stela muskler så där har hon nåt o jobba med =) sen ska vi ha lite filmkväll =) o har jag tur kanske det blir New Moon =) längtar! Har faktiskt börjat läsa Twilight igen... haha... Läste ju första boken på svenska så jag tänkte att jag skulle läsa den på engelska också. Tröttnar aldrig.

Tittar just nu på 2 1/2 men o väntar på att D ska komma hem. Han slutade vid 21 o så ska han traska hem i snö o kyla. Snöar ju igen... Tror kanske jag ska ta en sväng ute med kameran i veckan o fota lite. Kul att längre fram för så här mycket snö har det ju int evarit på hur många år som helst. Knappt så länge jag varit född ju... måste dokumenteras.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Det är ok att tycka synd om sig själv det gör jag för jämnan:-D Ser framemot imorn puss

2010-02-22 | 21:30:14
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback