Så här tycker jag...

Melodifestivalen deltävling fyra avslutad.

Sibels låt var helt okej. Svängig o dansvänlig. Hennes klänning var ju väldigt konstig dock. Py Bäckman såg ut som Ozzt Osbourne... Neo hade en fin röst men i refrängen lät han som Mika... Lovestoned var ju en bra svängig låt men refränger var för kompilicerad. Anna Bergendahl var helt klart favoriten ikväll! Vilken röst och vilken vacker låt! Pernilla Wahlgren stod för schlagern ikväll. Precis så som schlager skall vara! Noll diciplin. Hmm... Är ju lite svag för skatepunk så jag fastnade för den =) Gillade de svenska rimmen. Haha!! Lite Green Day <3 över det hela. Peter Jöback. Ja, låten var ju väldigt fin men kunde han inte ta o klippa sig o ha lite andra kläder? Då skulle det hela varit mycket bättre ;)

Är väl ganska nöjd med svenska folkets röster. Så länge anna gick vidare så var jag nöjd. Har ju bara sett två deltvälingar så dety blir spännande att se finalen den 13. Är ju faktiskt ledig då så det blir schlagerkväll! Nån som är intresserad?? hehe... har ju svt HD så det är bra bild ;) nice att se OS i också!

Idag var vi på maxi o handlade. På väg till bilen träffade vi Moa! Har inte sett henne sen personalfesten i höstas så det var en trevlig syn. Hon hade det bra i Uppsala =) Köpte en transportbur o sele till kissarna o mat såklart. D hittade även mjuksibyxor som han behövde. O så fynda vi lite på bokrean. Köpte kallentofts Midvinterblod och sommardöden för 49kr styck. bra pris tycker jag för inbundna böcker.

Har suttit i ett par dagar o gjort lite olika headers till bloggen. Har ingen jag är riktigt nöjd med ännu men det kommer en ny så småningom. ska bli lite mer vän med photoshop först... Nu ska vi se vad resten av denna lördagkväll har att erbjuda. Ciao!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback