Return to sender!

Sov lite för länge idag med. Förstår inte hur det går till men men... får se om jag lyckas somna ikväll, börjar ju jobba 630 imorrn. Blev iaf glad när jag gick upp. telefonen hade kommit! Eller iaf AVIn så jag fick åka o hämta den. Men först ringde mamma o gratulerade mig på namnsdan =) Fick ett sms av Anna på förmiddan =) Tack tack! Jag brukar alltid komma ihåg sånt men det hade jag faktiskt helt glömt bort. Men nu när jag var o handla köpte jag en daimtårta till mig själv. Gott!

Hur som helst... Hämtade telefonen på nåt litet ställe på vasavägen o sen åkte jag o köpte ett minneskort till den, det jag har i sem funkar inte i denna. Sen åkte jag till Maxi för att handla. Sen hem o laga mat. Lasange för hela slanten. Mumsigt! Sen leka lite med telefonen. Sjukt läskigt med touchskärm... iaf när man ska skriva sms. Skickade ett till Anna bara för att testa. Kommer behöva en pekpenna eller nåt. Haha! Men det kommer väl kanske med tiden. Måste testa o ringa med den också... har Ds telefon bredvid mig också =) Hehe...

Lite skillnad i skärmstorlek =) Huaweien är dubbelt så stor!

Våfflan är ju väldigt förtjust i kartonger... o den mobilen kom i var ju inget undantag. O nej, det är int ejag som lagt henne där utan hon kröp ihop alldeles själv! Bekvämt om man skulle vilja skicka iväg henne, hon kryper in i kartongen själv. haha, min lilla mysgris!


Kommentarer
Madeleine säger:

Ha, ha. Underbart.

2010-04-10 | 20:39:34
Bloggadress: http://astasdagbok.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback