Ordbajs

Inte en dag som andra. Känner mig väldigt seg... skulle nog behöva lite tid tror jag... lite ledig tid... känner inte riktigt att jag hinner med det jag vill just nu... är mycket som inte riktigt stämmer... men det är väl bara som det känns misstänker jag... eller jag vet inte... Vad jag däremot vet är att jag gärna vill se filmen Remember me när den kommer ut på bio. Den verkar väldigt fin! Tror den har premiär i mars. Nån som vill följa med? Annars är det väl som det är. Ledig imorrn, skönt. Måste tvätta bilen, är ju lite varmare nu så det ska nog gå bra. Sen vet jag inte riktigt... städa kanske? Vore ju snällt om man fick lite hjälp med det men det får vi väl se... på torsdag är de tjobb igen iaf. 19-0430. Japp... o sen 17-0230 fre-sön. Japp japp... ska väl ta o göra nåt annat nu tror jag... o sen blir det nog en promenad med Anna. Me like!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback