Nu är jag trött på det här!

Jag tycker egentligen väldigt mycket om snö. Det är fint o alldeles underbart härligt med det vackra vintertäcket som pryder Sverige just nu. Helt fantastiskt med alla snöklädda träd o buskar. vackert, vackert... men nån gång får det faktiskt vara nog!! Det har snöat från och till i flera dagar och nu verkligen vräker det ner... stora snöflingor. I lördags när vi skulle ha bilen var det ell 30cm lager med snö att borsta bort, o ni kan ju tänka er hur det såg ut runt bilen. O idag var det lika mycket snö igen!! Fick knappt loss bilen.. hjulen spann när jag skulle backa så jag fick köra fram o tillbaka o ta sats. Dörrarna gick precis över snövallarna som är runt bilen... snöskyffeln jag har i bilen gick inte sätta ihop... annars hade jag ju kunnat sopa bort lite. Ett under om jag får loss bilen imorrn o på fredag med förstås när det ska besiktas. Åh... den är iaf nytvättad o fin. Men det spelar väl ingen större roll egentligen... snön kommer ju ligga som ett täcke över den o då ser man ju inte skiten iaf...

Nä, nu har jag nog klagat färdigt för idag tror jag. Dags att börja med maten, sen blir det promenad o myskväll med Anna. Längtar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback