Inte mycket att säga...

Orkar inte med idag så gårdagen får räcka...

Var hos Anna vid 19. Massage! Helt underbart. Kände smycket bättre i ryggen efteråt. O Idag har det känts riktigt bra i musklerna. Brukar alltid bli lite seg efter ett par timmar men nä, känner mig fortfarande rörlig =) Iaf... Sen blev det väldigt mycket skitsnack o lite lek med våra telefoner. Haha... kändes precis som högstadiet när alla fått sina nya mobiler. Alla satt o spela snake! Hahah... men nu har vi ju iaf touchtelefoner båda två så vi satt o jämförde lite. Sen tittade vi på 2012. Det är en film jag verkligen kan rekomendera! Satt på helspänn under hela filmen. Väldigt bra gjord var den. Det är ju en film om naturkatastrofer o sådant har ju en tendens att inte alltid se så bra ut som man tycker det borde. Men det såg väldigt verkligt ut! Att se den på bio... Hade ju kissat på mig alltså! Av rädsla alltså... Haha! Nä men sen den om ni inte redan gjort det. Gråt o skratta o var nervös. 2012 är snart här!

Fick mina söta mobilsockor på posten idag. Då kanske jag inte repar skärmen tänkte jag...



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback