Folk blir som galna när det är lön

Började dagen lugnt med möte från 9-1130. Sen drog lunchen igång strax efter 12. O wow. Märktes verkligen att folk fick pengar igen. eftermiddan spenderades mest i telefonen för att försöka få in personal till kvällen, fredan o lördan... O sen mera ös till middagsrushen. Avslutade skiftet på topp kl 19. Nice. Sen leka taxi o skjutsa hem mandy o Sebbe. Handla lite, nu äter jag lite toast. Mums. Sen duscha o sen Fringe. fett med nice! Haha... imorrn jobb igen 11-20 sen tar jag helg =) Tror D skulle iväg både imorrn o lördag kväll så jag får nog spendera helgen själv kanske... minns inte riktigt vad han sa... hehe...

När jag kom hem idag hade jag fått ett fint brev. En inbjudan. I Nöd och Lust stod på framsidan. Blev väldigt glad när jag såg att Min gamla vän Malin ska gifta sig i sommar! Känner mig väldigt glad att jag blev bjuden. har faktiskt inte träffat henne på alltför länge. Vet inte riktigt varför, vi umgicks väldigt mycket under högstadiet, o träffades som grupp även senare men... jag vet inte. Men det känns jättekul att hon bjöd mig! Så det blir nog bröllop i sommar med. Vad ska jag ha på mig ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback