Åh sopa!

Idag tog jag sormorgon igen =) Skönt att bara ligga i sängen utan några som helst krav på att gå upp! Åt frukost. Tittade på Heroes (reprisen av säsongspremiären för säsong 4). Kommer att vias varje måndag i canal+HD kl 20.00. Så då vet ni vad jag gör måndagkvällar! Sen åkte vi till D's mormor o morfar. Hans morfar fyllde år i veckan. Han syster var med också. Vi blev bjudna på mat o fika. Sen åkte vi hem för att städa. Inte det roligaste att göra men nu är det så rent o fint här! Vi kom fram till att vi ska köpa en ny kattlåda med tak. Tydligen så kissar de utanför lådan... inte Tessi men de andra två... Usch usch.... kiss på hela golvet under lådorna. Not nice. Finns ju nån grej man kan ha på toaletten så att de lär sig gå på toa men... jag vet inte... känns ju som om de ska ramla i då! Stackarna. Har inte riktigt förstått hur det funkar. Nån som vet om det funkar?

Nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske blir det nåt mer ätbart innan läggdags. Fick ju lunch vid tyå 15 så jag börjar bli lite sugen igen... hmm... nu tittar jag på Project Runway iaf. Sen får vi se vad kvällen erbjuder.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback