Julkklappsshopping

Slutade vid 13 idag. Hur skönt som helst! Åkte o hämta ut ett paket som innehöll lite julklappar ;) o sen blev det en tur på stan. Först kändes det som om jag inte hittade något alls men sen hitta jag en hel del. Men är inte riktigt klar än. Har brorsan kvar. Men det kan ju bero på att han först fyller på söndag o sen är det julafton 5 dagar senare... Inte lätt att hitta på så mycket. Men men... ska kolla över allt vi köpt o sen får det väl bli en sväng på lördag eller söndag misstänker jag. D vill kanske ha lite hjälp med sina med om han har nåt kvar... Hur som helst... var helt död när jag kom hem. Gick ner till stan o hem med... var ju värre hem med tunga påsar. Var helt slut i armarna så jag dog lite i soffan en stund. Men nu tjatar D på mig att leta adresser till julkorten så det får väl bli så då...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback