Hej o välkommen förkylning nr 3!

Eller inte... som jag kände på mig igår så bröt förkylningen ut idag. Den tredje för denna höst. Ja, inte för i år, utan för hösten... helt sjukt! Men det är väl inte så konstigt när man träffar massa människor på jobbet varje dag, tar i äckliga pengar, springer ut med mat i kortärmad skjorta när det är minusgrader... man kan ju inte bli annat än sjuk... Jaja... haft ont i halsen hela dan med tjockt slem. BLÄ!! Äckligt, jag vet. Men det blir väl bättre får jag hoppas. Har ju bara 5 dagars jobb kvar... hmm... Två kortisdagar så det ska väl gå bra hoppas jag.

Hade planer på att baka pepparkakor idag men det blev inte så. Känner mer för att mysa under filten i soffan. får se om jag orkar imorrn efter jobbet. Eller jag måste väl göra det imorrn om jag ska hinna innan jul...

Dagens mys: tända det tredje adventsljuset
Dagens sämsta: mina händer luktar HB-lök....

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Stackars:-( fan vilken otur du haft denna höst/vinter.



Men du MÅSTE vara frisk på fredag..då ska vi ha kul som fan:-)

2010-12-13 | 12:52:32
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback