Gott Nytt År

Då var det inte långt kvar av 2010. dryga 7 timmar sen har vi ett nytt år. Känner att ett nytt år kan ge mig en nystart. Året 2011 ska bli ett år av förändring. Nya mål o nya möjligheter. Nyårslöften? Är ju alltid sämst på att hålla dem men jag måste ju ta tag i det här med träning. Har beställt nya träningsbyxor för att motivera mig själv ;) Ett träningskort på friskis ska införskaffas i januari. Ett nyårslöfte jag ska hålla är att skaffa en framtidsplan. Vad vill jag med mitt liv? Nytt jobb, utbildning? Planen var väl typ samma förra året men det gick ju inte direkt bra... men det får det bli ändring på nu!

Måste ju även säga att om exakt en vecka får jag öppna paket igen ;)

GOTT NYTT ÅR



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback