Dan före dopparedan!

Hade en riktigt mysig dag igår. Var iväg en sväng o köpte julblommor sen åkte jag till runt o kollade lite på ny plastgran med grenar som sitter fast! Hittade en jättefin på K-rauta som kostade 369kr. Okej det får väl funka då, tänkte jag o gick till kassan. Men vet ni vad jag betala? 185kr! Halva priset på julgrejer är ju toppen! Så jag fick emd mig en ny gran hem. Den gamla är numera nerpackat o finns till någons förfogande som ej har katt eller småbarn som kan ta bort grenarna. Vi har numera en ståtlig gran som katterna inte klättrat i ännu.

Runt 18 igår åkte jag o hämta Carro för en julfika hos Sofie. Fick se deras Egyptenbilder o höra om deras äventyr ;) o såklart glögg, julmust, pepparkakor, lussekatter o knäck =) Mykcet mysig kväll! När jag kom hem spela D o jag lite Mario o Tennis på Wii! Ikväll ska vi hem till Ds föräldrar för lite julfirande. Innan dess tänkte jag tvätta en omgång o köpa mig lite julmust. Är ju riktigt gott ju!


1. Före
2. Efter
3. Se storleksskillnaden =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback