Busy busy!

har varit lite upptagen kan man säga... eller snarare väldigt trött... färgade håret i tisdags iaf. Blev ok. Svårt att lägga slingorna bara men lite skiftningar blev det iaf. Nu vet jag bättre hur jag ska göra vid nästa färgning!

Igår var det första dagpasset på två månader. Lyckades faktiskt somna ca 2330 på tisdagskvällen så kände mig helt ok när klockan ringde 0430. men ju längre dagen gick ju tröttare blev jag... hade världens huvudvärk när jag kom hem också... så jag sov lite när jag kom hem. Sen upp, prata med mamma i telefon, laga mat... sen blev det sängen igen. Var sjukt trött. somna vid 21 =) o sen ringde ju klockan igen vid 0430 idga med. Men idag ahr det gått bättre. Känner mig helt okej idag. Så idag orkar jag nog va vaken ett tag iaf.

Vår bil har slutat funka med... batteriet är hel dött så vi köpte nytt igår. Men bilen ville inte va med trots det... Så just nu står den hos Ds pappa på BIVA. Han skulle kolla på den efter att han slutat jobba. Får se om det är nåt lättfixat. (hoppas på det) hur som helst... detta innebär att jag varit duktig o gått till o från jobbet igår o idag. Man känner sig väldigt duktig faktiskt. Men kylan är ju inget vidare förstås... -25 är inget roligt att gå i. Är iaf lite behagligare på hemvägen.

Imorrn är det personalfest. Vi ska ses hos Sofie kl 1130 för att börja föbereda. Får se om jag skriver något mer innan dess. Annars kommer ett inlägg om festen på lördag iaf ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback