Smultronstället

Idag har vi köpt en ny skrivare, lika billigt som att köpa nya patroner! Hade sett en på elgiganten för 399 men den var slut men vi fick en annan för det priset ist! Skitbra! Sen skulle vi fixat lite andra grejer men vi åkte till Söderköping o smultronstället i stället! Har ni inte varit där så är det en glassrestaurang med massa stora o goda glassar. Vi beställde in två gigantiska glassar. Jag lämnade lite men D orkade sin. Jag beställde en Vusuvius o D en Rock'n Roll. Mumsigt! Läs beskrivningarna på hemsidan =)



Glömde kameran hemma så det fick bli en dålig bild med mobilen...
men såhär ser de ut på hemsidan:



Vesuvius och Rock'n Roll
källa: Smultronstället.se

Vi åt alltså efterrätten först för nu håller jag på med maten. Annas stroganoff ska det bli. Mumma! Imorrn är det åter dags för jobb. Början redan kl 06. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback