o så var lönen slut...

Eller kanske inte riktigt. Men lite pengar spenderades allt idag efter jobbet. Här är en del av mina inköp:




1. Ett par sköna tofflor i fårskinnsimitation
2. ett par sjukt snygga klackar =)
3. En fin topp från Åhlens.


Köpte även en klädbetjänt o lite snack till imorrn. Då kommer nämligen Matilda o Malin hit på lite förfest för att vi sedan ska bege oss ut =) Kommer bli så roligt!

Hämtade även ut mitt paket från Room and Living. Såhär såg ljusstakarna ut. De första är i glas o de andra i trä. Nu får vi bara se var de passar. Tycker det är ganska kul att byta ut beroende på årstid så vi får se hur det blir.



Eftersom det tyvärr inte blev mycket sömn inatt (har svårt att sova nuförtiden...) så tänkte jag lägga mig tidigt ikväll. typ 21 kanske. För imorrn är det jobb 6-15 igen. Sen är det fest ;)

Får bara hoppas att jag kan somna också...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback