Nostalgi (för mig iaf)

Vilken kväll... helt sjukt vad mycket folk om inte orkar laga mat en fredagkväll... fredagsmys någon??

Började 14, skulle slutat 23.15, kom därifrån 00.30 ca. Ja ni förstår grejen. Nu ligger jag iaf i sängen efter en skål flingor o en snabbdusch. Kände att datorn fick följa med till sängen idag ;) latmask som jag är.

Imorrn blir det släktträff med mammas sida. Kul att träffa kusinerna! Inte alltför ofta man träffar visa då de bor i gbg o sthlm. O så kommer syrran hem också, ska bestämma nån dag med henne när D o jag ska åka dit o hälsa på!

Lämnar er med lite trevlig 90tals musik med mitt dåvarande favoritband =) har berättat om det förut o väggarna var tapetserade med affischer. Jag lovar! fråga mamma o pappa ;) haha... helt galen var jag, lite besatt kanske? Numera är det ju twilight då... haha! Måste alltid vara besatt av nåt tydligen... har mina perioder. jaja... jag bara svamlar... är ju egentligen sjukt trött så... gonatt med er!!


My love is all I have to give

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback