Nedrans geting!

Blev visst sovmorgon som heter duga idag! Vaknade strax efter 9 o tänkte "va skönt att int ebehöva gå upp riktigt än" sen råkade jag visst somna om o vaknade igen efter 11. Vet int evad som är med mig... men efter 9 timmars sömn på två dagar kanske jag behövde lite extra? Jag vet inte riktigt. Vaknade iaf o så fort jag gick upp kände jag hur typ hela benet klia! Misstänker nästan att det blev lite mer än ett stick av den där nedrans getingen! För är lite svullen på flera ställen. Annars har väl giftet spridit sig... Är iaf sjukt irriterande... Kliar mer än myggbett ska ni veta.

För att tänka på nåt annat så ska jag tvätta idag. Såååå roligt! Eller inte. Sen ikväll blir det Home & Living Party hos Anna. Har aldrgi varit på sånt innan så det ska bli spännande. Har väl egentligen inga pengar till att köpa nåt men hittar man nåt så får man rota fram dem :P haha... lönen kommer ju nästa vecka =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback