Myggbiten

Blev rejält myggbiten i torsdag efter Emmas o min promenad i skogen. Tror jag fick runt 7 st. Varav två var sjukt stora o klia massor... sen när jag vakna idag har jag 9 nya myggbett! som jag hittat hittills då alltså... vi såg EN mygga inne igår o tydligen var jag populär... Alla nya myggbett (utom ett) sitter på mitt vänsterben... Varför då? Kunde han inte fördela sig lite? nej, alla på ett o samma ställe. Fick alltid massa myggbett när jag var yngre. Kommer ihåg en sommarmorgon när jag vakna i husvagnen, kanske var 7 eller nåt, o tittar mig i spegeln. Hade flera gigantiska myggbett i ansiktet! Hur vanligt är det? Men sen de senaste åren har jag typ inte fått några alls men nu är jag visst populär igen. Någon annan som känner igen sig?


Kommentarer
Anonym säger:

Sorry

2010-08-08 | 21:41:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback