Lycka och gräddfil i ansiktet

Blev en ordentlig sväng på skänninge marken. åkte vid 17 o kom hem vid 21. det är ju en hel del stånd kan man säga men det är ju ganska mycket av samma i flera av dem. Väskor o t-shirts, kokosbollar o godis är väl det som det finns mest av. O sen matställen lite här o där. Anna ville äta Langos så vi stannade vid ett ställe där de sålde det. Jag köpte mig en kebab. Var väldigt svåräten o kladdig. När jag skulle ta en tugga skvätte det upp gräddfil i hela ansiktet (okej, typ ett par stänk då) o Anna kudne inte sluta garva, men det bjude rjag på :P tyvärr hade ju ingen av oss kameran med sig annars hade ju detta varit ett kodakmoment så att säga. Blev lite smått inhandlat iaf.


  • Väggderkoration med ordet Lycka - tänkte sätta den över sängen tror jag
  • 4 korvar för 100kr. Vilket klipp! - älgkorv, hjortkorv, brännvinskorv o vitlökskorv till D
  • De obligatoriska kokostopparna!
  • o ett kilo saltgurka - mums!
Känner mig helt nöjd med mina köp. O som det passande står på bilden då... mat är lycka :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback