Klagoblogg

Känner att detta blivit lite som en klagoblogg... eller kanske mer en tycka-synd-om-mig-blogg. getingsticket kliar fortfarande. Insåg att jag hade kestine hemma så nu har jag tagit det, ska tydligen vara bra om man är känslig mot myggbett så det kanske funkar mot getingstick också? benet är alldeles varmt runt sticket... inte kul alls. Skulel vilja ha kallt på det... för att få ner hettan... men jag vet inte riktigt vad. använder xylocain o salubrin... men inget hjälper. kan ju inte spola benet i kallt vatten hela natten... vad jag klagar o gnäller... ni behöver verkligen inte tycka synd om mig, bara jag som är lite gnällig o känslig för tillfället. Inget att bry sig om egentligen. Alla kan väl få getingstick o många har det tusen gånger värre med andra problem. Varför ska då jag klaga?

Kommentarer
Alexandra säger:

man får klaga i sin blogg :D hoppas det snart blir bättre med sticket.. inget kul det där :(

2010-08-20 | 00:23:39
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback