Bakat o planer för veckan

Blev en Nordenfeltskaka. Mycket gott =) Blev allt på lite bätte humör av lite socker. Ikväll blir det lite mys med älsklingen, imorrn ska jag hem till mamma o pappa så att pappa kan titta på bilen. Han sa att det kunde va nån ventil men vi får se om han hittar nåt. Bra med pappor som är händiga o kan bilar ;) sen ska jag följa med Anna på stan för hon vill hitta nåt till hennes o Bs bröllopsdag. helt sjukt att de redan varit gifta i ett år! tiden går så fort! På onsdag snackade vi om skänningemarken o det är jag verkligen pepp på! Har inte varit där på flera år o måste ju erkänna att skumtopparna lockar en del! haha!! Men det finns mycket fina grejer där, man kanske uppskattar alla hantverk lite mer nu när man är äldre? har visserligen alltid tyckt om sånt men ändå ;) sen så ska jag o emma försöka ses också. Får se vilken dag det blir. sen pratade D o jag om kolmården men vi får se hur han jobbar, blir väl kanske en tur till smultronstället i helgen iaf. Måste ju fira sista semesterhelgen o umgås med min plutt här hemma.

Babbel babbel... det tar aldrig slut. Nä nu får jag försöka dra tag i D, badrummet är fortfarande inte städat. Iiih!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback