Today

Blev en tur till Tornby innan vi åkte vidare till Ds päron. Köpte present till Ds pappa o D provade lite kläder. 3 för 2 på dressman. Hittade inget som passade denna gång. Hade inte så mycket tid heller. Skor kom han på att han behövde också så det får han kolla på en annan gång. Handlade blomma på plantagen o sopkvast till balkongen. Hem o lämna den o sen åka vidare. jenny o Mirca var med o Ds kusinbarn Emelie. Väldigt pratglad =) Vi blev bjudna på paj o efterrätt o fika. Trevligt trevligt. var hemma efter 20. Wipeout. O nu sitter jag här o slötittar på nån konstig film. Har kollat runt lite på resmål inför semestern. Inga stora planer. Skulle vara kul att komma bort lite bara. en weekend på öland eller nåt sånt. Bara inom sverige. Finns mycket fint att se i vårt land! Men vi får se. Får sätta mig med D o kolla runt lite. Se vad han tycker. Blir nog Kolmården i sommar iaf.

Ska nog ta o krypa i säng snart. Jobb imorrn 6-15. Sen ljusparty hos Emma imorrn kväll. Blir nog en tidig kväll. Jobbar 6-15 på tisdag också. Helvetes veckan som Erik brukar kalla den. 6-15 mån-tis o 14-23 tor-sön. 50h veckor är inte kul! men jag ska inte klaga. Förra veckan jobba jag knappt 25. Helskönt! behövde det. Mådde ju inte så bra i början av veckan men nu mår jag betydligt bättre. Så jag hoppas denna vecka går bra o fort. O jag hoppas att det fortsätter vara fint väder. Vill ha värme o sol! Sommar! Vill kunna använda mina fina sommarklänningar o sandaler ;) Nä gu vad jag bubblar. Sleep sleep...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback