Strömavbrott o för mycket sömn...

Någon mer som märkte strömavbrottet tidigt imorse? D kom in o väckte mig vid 4. "det är strömavbrott" o det var verkligen kolsvart! Såg ingeting när jag öppnade ögonen. Kunde lika gärna blundad fortfarande. Man tänker inte på hur mycket man är beroende av elen egentligen. Inga gatlyktor ute lyste, endast månen stod för ljuset. Ja, kolsvart helt enkelt. Hade svårt att somna oms efter det. Strömmen kom igång igen runt 5 o jag somnade igen så småningom. Vaknade sedan på tok för sent. Klockan var runt 1130. o jag som börjar jobba kl 6 imorrn! hur ska detta gå?

Har ju då inte gjort något vettigt än. Funderar på att tvätta lite. Måste nog ner till stan ändå. Måste hämta ett recept till kissarna. De ska ta andra omgången skabbmedel nästa vecka så jag måste ju ha det hemma då. har suttit, eller snarare halvlegat, i soffan hittills med andra ord. Haft Tessi i knät =) o sen kom även Tuva o ville vara med. Så myst, det är vad jag gjort hittills!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback