skulle inte jag kunna lyssna på hårdrock?

Blev en lunch på Steves med Anna. Bakad potatis med kyckling (Annas favo) Smakade riktigt bra! Sne blev det lite turer i några affärer. Fastnad epå HM ett bra tag. Hittade en t-shirt till mig o Anna provade en massa kläder. Blev en mascara o en foundation också. Sne gick vi vidare till skivlagret. Ville köpa mig en skiva. Rise Against: appeal to reason. Mycket bra =) O när jag ska betala: Ska den va inslagen? Men hallå? Varför tog han för givet att jag inte skulle ha den själv? Ser jag inte tillräckligt "tuff" ut. jag är väl för söt helt enketl. haha!! Lite komiskt var det iaf. Så det är vad jag ska njuta av resten av kvällen. Bra musik =)

Måste bara avsluta med Dagens bästa: Skopunkten har öppnat i city. Me like!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback