Njuter!

Bra musik på högsta volym! Basen dunkar... mmm... Finns få saker som är bättre faktiskt =) Har lyssnat igenom skivan nu, har ju hört en innan på spotify förstås men... mycket bra mycket bra! Ska bränna ut en att ha i bilen. Bra musik är ett måste i bilen. Börjar tröttna på radion nu.... samma gamla låtar hela tiden.

Plockade lite i garderoben igår så jag fortsatte lite idag. Tog bort några plagg jag vet att jag inte kan ha eller inte använt på över ett år. Tänkte att den som vill får kolla igenom påsen o det som blir kvar går till insamling. trist när kläderna är för små... har en fin svart/vit rutig skjorta som jag verkligen tycker jättemycket om men den sitter inte bra! Men men, köper man nytt ska nåt gammalt bort. Är det inte så? Köpte ju två nya toppar idag så två gamla toppar åkte ur lådan =) de är för korta för mig. Visa magen är inte riktigt min grej. Tänk hur modet var för 10 år sen. du gick ju topparna bara till byslinningen. Tacka vet jag dagen mode när alla är långt! Gärna över höfterna. Sånt tycker vi om!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback