ett aprilskämt? Jag?

har verkligen rullat hela skiftet. inte en lugn stund. Vilket visserligen är väldigt kul, det gick ju så bra det kunde gå, men det tär lite på en. de sista timmarna vet jag inte riktigt vad jag gjorde... jag bara gjorde det jag skulle göra utan att tänka. Man blir så efter ett tag. Lite trött också... mycket fniss från min sida... ja... knasig precis som vanligt. Tjatade på stackars Erik o Micke i köket trots att jag redan fått det jag skulle ha... stackarna! Men de skrattade åt mig sen iaf. eller var det med mig kanske? Man får väl hoppas... vimsig var jag, men det är jag å andra sidan väldigt ofta! som nu... bara svamlar...

Ska varva ner lite innan det är dags att sova. Ska träffa Matilda o Marie imorrn halv tolv. Ska bli kul! Har inte träffat dem på alltför länge! svårt när de pluggar i andra städer o jag typ alltid jobbar när de är hemma o ska träffas. Trist :( men nu kunde vi iaf hitta en dag att ses, det uppskattas! Så upp vid 10 imorrn o duscha o fixa, sen åter jobb 14-23. Hoppas på en bra kväll. nu, lite mys i soffan - sen sova. Godnatt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback