Dumma kisskatt!

Tvingade mig själv upp imorse strax efter 05. Lite frukost på det o jag var klar för att åka. Tog på mig skorna. Våfflan börjar kraffsa på dörrmattan precis framför mig o sen börjar hon kissa!! Jävla katt! Säkert hon som kissat där förut! Flyttade på henne o då fortsatte hon kissa på dörrsockeln. Så det var bara att hämta papper o försöka få upp det mesta. Var ju redan sen så jag hann inte ta hand om allt. Så nu stinker det kattkiss i hela lägenheten! Blä! Hallen är ju precis vid v-rummet där jag sitter nu o denna fräna doft är inte trevlig. Har iaf rengjort lådan o bytt sand så nu luktar ju inte den nåt iaf. De hade kissat på mattan där inne också men lite klorin i moppvattnet o det mesta av lukten försvann. Mattan skall å klart tvättas. Förstår inte riktigt vad det är de protesterar emot. men nåt är det väl.

Jobb idag med. Sen var jag hos tandläkaren. o Inga hål denna gång! Yey! Hade början till hål mellan tänderna så tandtråd o Flux är ett måste. Får börja ta det där med tandtråd på allvar tror jag. Inte kul att laga tänder. Men skönt att jag inte hade hål än iaf. Efter det blev det en härlig promenad med Anna. Var länge sen sist så det kändes riktigt skönt! Nu sitte rjag o väntar på att ugnen ska bli varm. Tänkte äta lite gott innan det typ är dags att sova. Får se hur länge jag orkar vara vaken. Är sjukt trött. Borde lägga mig vid 21 men Greys kan man ju inte missa... får väl se reprisen i helgen förstås. Aja... vi får se. Nu mat!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback