Det är nåt fel på min karl

Han bara sover o sover. Han gick ju o la sig igår efter maten o han ligger fortfarande i sängen... hur många timmar är inte det? Han var säkert uppe en sväng inatt men ändå... har iaf sovit mer än 12 timmar. behövde väl sova igen de timmar han inte sov igår natt. Då var han uppe hela natten... jag förstår inte alls.

Själv vaknade jag runt 9. Hur skönt som helst, tänkte att "jag behöver ju inte gå upp än" o somnade om... inte bra. Gick upp vid 11 o nu känner jag mig trött. Sovit för mycket idag med andra ord. Men jag har iaf tvättat o diskat. skulel behöva städa med o så borde vi byta till sommardäck på bilen. Inte bra att slita på vinterdäcken nu när de tär plusgrader dygnet runt. Får se vad dagen (eftermiddan) har att bjuda på. D fixade hem filmen Upp. så den får vi spana på ikväll. o så blir det flygande jakob. smaskens! ska nog ta en sväng till affären också. behöver mer tvättmedel. inte bra att använda vittvätmedel till mörka kläder. Ingen bra idé tror jag. nä.. nu ska jag nog ta o väcka trollet där inne i sängen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback