Deklaration

Är hemma efter en dag på jobbet. Gått bra idag. Suttit med schemat lite.

D hade fått sin deklaration idag. Han får tillbaka 9000! Härligt härligt!. "då kan vi åka på semester" säger jag. "Nä, jag kan köpa en ny dator!" tyckte han... hmm... Njae... var tvungen att kolla vad jag får med e-legetimation. Får typ 1500. Är nog det mesta jag fått tillbaka så det känns bra! får väl bli nåt till sommaren helt enkelt.

blev ju lite finare väder nu så jag funderar på att åka o köpa lite panséer. Hmm... behöver ju faktiskt köpa ny kattsand så då kan man ju passa på att gå in på plantagen. Får se om jag orkar... är lite trött efter 5timmars sömn... skulle bheöva duscha också. Men det får väl bli sen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback