Dagens tema: Blommigt

Är hemkommen från stan o har faktiskt suttit en stund på balkongen med kissarna. Blev en del shoppat idag faktiskt. Blommigt! Hittade en fin klänning på Gina tricot. har en svart men har länge velat ha den blommiga o nu äntligen fanns den i min strl =) (blir ingen bild på den för kamerabatteriet är dött o Gina uppdaterar hemsidan) Sen hittade jag ett par söta blommiga leggings på Lindex. Kunde inte låta bli!
Tänk dessa till en svart tunika/klänning

sen hittade jag denna supersöta klänning på Indiska. Love at first sight! Kunde inte låta bli att köpa den! Visst är den söt!
Med andra ord kommer jag vara blommig hela våren o sommaren ;) haha! Ikväll tänkte vi inviga grillen för i år. Köttet ligger i marinad o till det blir det potatissallad. Mumsigt!

Kommentarer
Leia ♥ säger:

Hoppas du får en mysig helg!

2010-04-17 | 14:10:32
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback