Bergodalbana

Först går allting så himla bra. allt känns på topp. Sen blir det sjukt jobbigt... inte alls kul längre, sen hur extremt skönt som helst att prata av sig med någon som tydligen tycker samma som du själv o vill samma sak sen blir man så j*vla besviken att man bara sitter o glor. Helt tom. Så mycket känslor på en o samma kväll. Är nog lite för trött egentligen... Men dagens bästa måste nog ändå vara vädret. Hade bara tröja när jag cykla till joobbet runt 1330. O nu när jag cykla hem hade jag faktiskt inte behövt jackan som jag tog på mig! Hade varken mössa eller vantar! Första kvällen iår jag kan cykla hem så här sent utan vantar! Nu är det verkligen på gång. Sommar! allt kändes så himla perfekt där ett tag. Men så kunde ju såklart inte dagen avslutas...


Nä, ska snart ta o krypa i säng. Blir väl bättre imorrn. Jobb 14-23 då med. ÅHHHH SOOOOPA!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback