April April!

Borde tänkt ut ett bra aprilskämt att lägga upp på bloggen men har inte kommit på något... så det får bli ett tråkinlägg idag...

Idag är det även skärtorsdag. Får se om det blir några påskkärringar idag. Har inte sett någon än iaf. Men det brukar vara ganska dött... Jag vet när jag var yngre så satt vi i skolan o ritade påskkort. Säkert hundra stycken! sen träffades man efter skolan o gick bra länge! Man möte klasskompisar hela tiden o fick tips om var man skulle gå o inte. Mysiga tider!



Nu är det snart dags för jobb. Jobbar 14-23 hela helgen! phu... ingen påsk för mig med andra ord. Köpte mig lite påskgodis igår men annars har jag faktiskt inte brytt mig. Lite påskpynt här hemma... har int eens köpt nåt till D... känns så trist när man jobbar så det kvittar för min del. lär ju bli en ganska lugna kvällar iaf. Ikväll kan det nog bli en del om folk reser lite... Många är ju lediga imorrn... men men... vi får se.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback