9 år

Idag firar jag o älsklingen 9 år. Helt sjukt länge om jag får säga det själv. Blir väl inget firande direkt. Är sjukt trött o har fortfarande huvudvärk så vi skjuter upp det. hade inget planerat ändå för den delen så det är lugnt.



Bild från Anna o Bozzes bröllop i somras.

Jobbar idag. Rullat på som vanligt. Tycker om 6-15 pass faktiskt. Sjukt tidigt men det är ofta lugnt fram till 10 o tiden går ändå fort. sen är det raster o grejer o alla kommer in på golvet, sen rullar lunchen igång o då går det fort sen ska man av golvet o avsluta sitt skift. Nice =) Skönt att få en lugn början faktiskt. O komma hem skapligt. Visserligen är man så trött att man somnar i soffan när man kommit hem men ibland inte.

Har precis ätit mat. Korv o stuvade makaroner fixade D. Mumsigt faktiskt. Ingen festmåltid direkt men det funkar. Blir lite daimtårta till efterrätt sen faktiskt. Måste ju fira med nåt tycker jag. Men först ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det mys i soffan tills jag somnar.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Grattis Babe!!!!

2010-04-22 | 19:08:09
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Mathilda säger:

Åh, grattis :D

2010-04-23 | 11:57:22
Bloggadress: http://ginatricotnews.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback