Onsdag

Dagen har gått väldigt fort. Har väl inte hänt så mycket roligt men det har varit en del att göra hela dagen. En del att fixa innan lunch o assmöte efter lunch. Efter mötet blev det en del att göra o sen var jag tvungen att stanna lite eftersom det är en hel del sjuka nu... så då måste man ju fixa in någon annan ist. Så imorrn ska jag jobba stängning ist för mellanpass. kvittar mig faktiskt, skönt med lite mer sovmorgon kanske... hehe =) Blir väl inte mycket gjort ändå...

De har börjat måla på jobbet nu. Det kommer bli sjukt snyggt efter renoveringen. En mörk vinröd som matchar med en mossgrön. Snyggt =) Murrigt men det tror jag kommer passa studenterna. Det är ju faktiskt de som är där mest av våra gäster så det är väl klart att det ska passa dom =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback