Oj då!

Var på jobbet vid 15 igår i hopp om att jag skulle kunna sitta med schemat o försöka få det färdigt... men inte då. Gästerna öste in så jag fick hoppa in o hjälpa till på ggolvet. O det var väl tur att jag var där, för vi sålde en del. Så kvällen började ganska tungt direkt... Det fortsatte sen under mitt skift att rulla in bilar o gäster... var nog kravall igår för studenterna flödade o alkohol var det ju ingen brist på, stank i hela matsalen. Vissa studenter är hur trevliga som helst men andra är ju bara idioter, förstår inte hur vuxna människor kan bete sig så. Som småbarn. Visserligen spellar väl alkoholen en stor roll men... man kan ju tycka att de ska behärska sig ändå. Hur som haver så hamna vi efter med stängningen o vi var inte klara förrän kvart i tre eller nåt sånt... vi var sjukt trötta alla tre... somna nästan direkt när jag kom hem. Vaknade till runt 11 men tyckte jag kunde ligga kvar ett tag... sen vaknade jag igen vid 13.40. hehe.... känner mig väl inte direkt utvilad... men... jaja... är ju lite ledig nu iaf. Känner att jag börjar få ont i halsen med.... inte bra alls med tanke på att vi har två sjuka skiftledare redan.... kommer gå åt skogen om jag med är sjuk... men det brukar gå över ganska snabbt.

Idag bjuder dagen på storhandling på Maxi. ska väl ta oss i kragen o åka snart kanske, imorrn kommer D's mormor o morfar hit, de har inte varit här än så det tycker de nog är kul. får fixa lite fika med till dess. men nu ska jag faktiskt ta o ringa jobbet, fick höra att de haft sjukt mycket att göra så jag tänkte försöka hjälpa till att få in mer personal till imorgon... Nån nytta ska man väl göra...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback