mycket att göra...

Har haft fullt upp hela veckan, men nu har jag lite tid att sätta mig ner framför datorn o skriva nåra ord...

Har varit en hel del jobb i veckan, som vanligt. I torsdags var det nabitutbildning i Mjölby. De har precis byggt ut sitt lager o ska tydligen bygga ut lite till =) hur stort som helst, deras frys var stor som mitt vardagsrum. haha! tänk vad arbetsskadad man är när man blir impad av en stor frys... Men iaf, det var mycket repetition som var bra o lite om nya kampanjen. Det hela avslutades med en frågesport som jag faktiskt vann =) Blev en vinflaska. o jag som älskar vin :/ hehe... Sen på kvällen så åkte vi alla arbetsledare till Motala för att äta middag med Peter o Motalas arbetsledare. Blev en mycket trevlig kväll med god mat o gott sällskap. Peter blev väldigt glad över de presenter han fick, han tyckte det var för mycket men det är han värd. Blev ganska sent, var hemma strax efter 00. så det var bara att lägga sig o sedan gå upp till jobbet igen. Lönefredagar är allt roliga. Middagsruschen drog igång så himla tidigt. Redan vid 16. Visst att det brukar var mycket att göra då men inte så mycket! Helt sjukt. så jag blev kvar en halvtimma extra för det bara rullade på. Men till slut kom jag hem. Då gjorde jag mig iordning för en myskväll hemma hos Anna. Vi kollade igenom bröllopsbilderna, deras bilder från turkland o sen blev det singstar =) Hon hade köpt nya skivan! Nice. Sen kom D över en sväng också o vi spelade Buzz och scen it. Mycket trevligt! Blev lite senare än tänkt. var inte hemma förrän strax innan 3. hehe... man trivs i gott sällskap. sen igår så var jag o handla o sen kom mamma, pappa o micke vid 1730. Då hjälpte pappa till att sätta upp väggfästet till tvn. Så nu sitter tvn äntligen där den ska. Ska bara fixa nåt för kablarna så blir det perfekt. Sen åt vi mat o spelade alla mot en. en lyckad kväll.

Idag däremot är inget planerat. Ska nog bara ta det lugnt. har betalat räkningar... inget att hurra över direkt, blev ganska tomt på kontot efetr det... blev både bord o tvättmaskin på en gång... men men, vi överlever.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback