Äntligen ledig

Var ett par dar sen sist, beror på att jag haft massor att göra. Har jobbat hela veckan, Visserligen bara personalmöte i torsdags men det är ju jobb det med... så nu är det skönt att få koppla av lite. tycker kissen också, hon ligger o sover på D's stol bredvid mig =) så söt!

Känner mig ganska sliten efter veckan. Väldigt mycket delade känslor av olika anledningar men jag tror det kommer bli bra, jobbiten iaf. Hade ett kort möte med Ismael idag om vad vi ska ta upp på assmötet på onsdag. De vill väldigt mycket och de vill att vi ska vilja, så det är väldigt skönt, är bara att försöka ställa om sig till det dom vill. Jag är öppen för förslag som det ser ut just nu iaf. Vi får väl se vart det går, men hur som helst så är det påväg till det bättre, iaf för restaurangens skull.

Sen finns det väl annat att försöka ta itu med men det är bara att vänta o se...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback