vad vill du blir när du blir stor?

Ja ni... började fundera lite på det idag... o ja... inga svar dök upp. man måste väl börja tänka på det förr eller senare. fyller ju trots allt 23 snart o då kanske man ska fundera över om man vill plugga eller inte. Känner verkligen inte för att läsa nu... men nån gång kanske? o precis... D fyller 25 om 3 månader... helt sjukt vad tiden går fort. Känns som om det var nyss vi träffades. D's kusinbarn fyller 8år idag så vi var döär o fira henne. Det är då man märker hur gammal man är. Jag minns henne från när hon var nyfödd. Det var det år D o jag blev tillsammans. helt sjukt när ma tänker tillbaka. Känns inte alls som det är så länge sen men när man ser på yngre människor hur stora de börjar bli då märker man att åren går.

imorrn är det fredag o då är det åter jobb 9-18. sen blir det fredagsmys med älsklingen o på lördag jobb 12-14 o sen är vi bjudna till Ds föräldrar. hans syster o Mirca ska också dit så det blir trevligt. sen på söndag har vi inga planer ännu men jag skulle faktiskt behöva ett par skor har jag kommit fram till. Helt sjukt emd tanke på hur många skor jag har men min tå är infekterad igen och jag kan verkligen inte ha några av mina skor. De enda som passar just nu är mina converse o det är lite smått jobbigt när det är blött o kallt ute. Stoppar ju inte direkt väta o de är ganska kalla så jag ska se om jag kan hitta några skor med rundade tår som är ganska breda...  får se. Är ju faktiskt lön imorrn =)


Älskar den här låten! Så sann, så vacker. Lyssna o njut!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback