Studenter

ska snart åka till jobbet igen... känns som om jag nyss kom därifrån... o ja... åkte därifrån för 12 timmar sen o sen dess har jag typ bara hunnit sova... man får så konstig dygnsrytm av stängningarna. o i helgen jobbar jag öppning o då ska man gå upp jätte tidigt...

Var i Mjölby igår innan jobbet, var med påd eras assmöte. Kändes bra. De verkar va ett trevligt gäng så det ska bli kul att lära känna dem o få lite tips.

Måste bara säga att studenter är inget man gillar när man jobbar på mcd Valla. För de kommer i stora grupper vid fel tidpunkter o ska ha massa massa cheese! Men sen måste jag väl säga att de flesta är väldigt trevliga, men ändå... när man har jobbat i 9 timmar är man inte så glad när det kommer in 20 fulla människor som är på tok för högljudda... då vill man helst bara hem o sova. Men, utan studenterna har vi ju inget jobb så tack ändå men ni kanske kan vara lite tystare o visa lite mer hänsyn åt våra övriga gäster? o handla gärna lite mer än bara cheese =)

Imorrn är jag ledig o då ska jag äta middag med Emma när hon slutat jobba, sen blir det kanske träning med Anna efter det. Nu ska jag väl kanske äta nåt innan jag åker till jobbet... bara tre daga kvar på Valla innan det är mjölby som gäller. Kommer kännas konstigt att inte åka dit vaje dag men de tär ju påvägen hem så det blir nog kasnke en glass eller dricka där ändå, bara för att checka läget =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback