Otis

Såg en dålig film inatt. Stod på infon att det skulle vara en skräckfilm men det var snarare än komedi än ren skräckfilm. Nästan så jag ångrar att jag började titta på den, jag hade kunnat sova istället o gått upp tidigt idag. Men inte då, o har man väl börjat titta måste man ju se hur den slutar...



Idag har jag shoppat ännu mera. Blev ett linne 50% på VeroModa, ett par skor från deichmann, blommiga hipsters och en supermysig filt från Hemtex. Såg filten reda igår men jag var tvungen att fundera. O Tuva gillade ju filten iaf =) Tröjan på bilden avr den jag köpte igår. Pengarna bara försvinner.



Nu är det iaf fredagsmys som gäller. Blev lasagne till middag o senare blir det kanske lite mums o Idol =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback