Mjölby here I come...

Då var det bestämt. Ska jobba i Mjölby ett tag för att se lite hur en högförsäljningsrestaurang fungerar. O de har bra fungerande system o allt stämmer så det ska bli riktigt spännande! Kommer att arbeta som arbetsledare då men det kan vara skönt att kunna koncentrera sig på den uppgiften ett tag o bara lära sig en massa om systemen o utveckla mig själv. Det är väl det jag behöver, om jag vill gå längre så måste jag nog ta detta steg för att kunna utvecklas till en bättre ledare, för just nu sitter jag nog ganska fast. Så det ska bli väldigt spännande men samtidigt lite läskigt. Komma till ett helt nytt ställe där jag inte känner någon. Har visserligen pratat med restaurangchefen ett par gånger så jag tror det kommer gå bra. Kan ju vara ganska skönt att komma till ett nytt ställe där ingen vet hur man varit innan. Man kan nå en bättre proffissionell nivå eller nåt... Blev mycket jobbsnack nu men det är väl inte så konstigt när jag jobbar som jag gör. Ismael sa iaf att det bara var att säga till om jag ville därifrån sen. Men en månad elelr två. Kanske till årsskiftet elelr nåt skulle nog funka bra. Vet inte om det blir redan nu till 1 nov eller om vi väntar. Vi får se hur det lider...

Kissarna ligger just nu o sover. Tuva i sängen, Tessi i stolen o Våfflan i soffan. Så söta de är =) Vi hade dörren till sovrummet öppen i natt o det gick bra. Småttingarna hoppade runt på oss som vanligt när vi sov o Tessi skötte sig riktigt bra. Blev lite knas imorse bara när D skulle åka till jobbet så då fick de vara inne hos mig ett tag. Men nu, sen jag gick upp, har de bara busat lite. O sovit massor. Mina små mysmonster.

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sen ska jag ta o käka nåt o sen åka till jobbet o fixa med schemat. Ismael tyckte jag skulle försöka få nån annan att ta min stängning imorrn så att jag kan koncentrera mig på schemat idag o kanske även imorrn dådå... vi får se hur sugen någon är...

Kommentarer
mlicaarlsson.blogg.se säger:

grattis! låter väldigt spännande =) hur långt vill du komma inom mcd?:) kram

2009-10-15 | 21:13:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback