Kanelbullensdag

Idag har det varit en riktigt bajsdag om jag får uttrycka mig så... Bopen var trasig när jag kom till jobbet, allt kändes fel. Inget stämde. Det löste sig väl med bopen till slut iaf men jag hann ju knappt göra nåt. var ett tag sen jag körde ett så dåligt skift... helt oförberedd o ingen plan för något... usch usch. Inte alls kul. Vid 13 hann jag iaf äta så då blev det lite bättre men sen rullade på hela eftermiddan... helknas... söndagar är fan jobbiga. Är iaf sjukt hungrig nu. Har inte ätit något sen 13 o jag var inte hemma förrän 19 när jag skulle slutat vid 18... mennu står det en varm smörgåstårta i ugnen som borde vara klar snart o sen vankas det kanelbullar som jag bakade i fredags. Är ju faktiskt kanelbullens dag idag o det ska firas!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback