Helt slut

Blev väckt idag innan klockan ringde. Blev tvungen att komma in lite tidigare för att fixa veckoinventeringen. Inga problem. Var bara lite trött. Men dagen har varit lite upponer ändå. Kan bero på att jag håller på att bli sjuk kom jag fram till... har känt ett tag att det varit något på g. Har haft ont i halsen på morgonen i en dryg vecka o igår o idag rann ögonen o näsan på förmiddan. o nu har det satt igång i halsen o näsan rinner... usch usch... känner hur det trycker i bihålorna... orkar inte vara sjuk! Mina förkylningar brukar funka likadant faktiskt. Först har jag jätteont i halsen i 2 dar o sen blir jag snorig o sen blir jag täppt. Brukar sitta i en dryg vecka. Men nu känns det inte likadant... kanske är svininfluensan. Haha... nä då... men det kanske är bihålsinflammation eller nåt sånt... suck... o anna o jag som tänkt träna imorrn. Tröstade mig iaf med lite m&m förut. Mums =) o så ska jag ta o vila upp mig imorrn. Fast jag måste åka en sväng o köpa nåt till mamma. Hon fyller år på torsdag.

Men nu ska jag ta o tycka ännu mer synd om mig själv... :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback