Bättre idag

Var skönt att få sova ut. gick inte upp förrän efter 13. Strax efter 16 kom Emma o hämtade upp mig. Då åkte vi iväg till Ikano där vi käkade på Feferoni, snackade o sen blev det en liten shoppingrunda. Finns mycket snyggt nu alltså. Köpte en tröja/tunka från Vero Moda iaf. När jag kom hem tittade jag på "bara bröst" galan o åt fruktsallad. Mums =)

Vet inte riktigt vad dagen bjude rpå imorgon. Kanske blir en sväng till NetonNet som öppnade idag? Kanske en till shoppingrunda? D är hemma o är sjuk så jag kanske bara stannar hemma med honom...

D visade mig denna mobil. Sony Ericsson Satio. Man blir ju nästan lite sugen. Jag som inte har nån bindningstid på mitt abonemang heller. Fast den är väldigt dyr...



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback