Bara bus

Känner mig ganska trött. Inte bra med tanke på att jag jobbar till minst 02.30 inatt. Kissarna låter mig inte sova. Det är ju sååå roligt att springa och hoppa på mig när jag sover. aja... det blir nog bra detta. Vi har iaf kommit fram till att det är Tuva som skriker o fräser. Inte Tessi som vi trodde först. Tessi har faktiskt vant sig väldigt snabbt. Men det är småttingarna jag inte litar på. De är ltie dumma. Tuva fräser åt henne hela tiden men våfflan vill nog mest leka.

Just nu är småttingarna precis bakom min rygg och busar. Klättrar lite o leker. Man kan ju inte luta sig bakåt o njuta direkt. hehe... Men som sagt ikväll blir det jobb. Snälla Sebbe täcker upp mitt skift till 20 så att jag kan bli klar med schemat. o sen är det bara att köra. Imorrn kommer Hanna o Johan till mamma o pappa. Så vi åker nog dit en sväng innan jag jobbar imorrn. Var ju alltför längesen vi sågs =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback