Thank god it's Friday

Äntligen ledig helg! Känns väldigt skönt må jag säga... det som inte kändes lika skönt var att jag komm till jobbet en timma tidigare än jag började. Hade kollat fel på schemat, trodde jag började 8 men började visst 9.. som tur var var det en del att göra så jag fick hoppa in ändå. trist annars o sitta där i en timma...

Har satt upp lite adventsstjärnor nu ikväll. Är inte alls klar med adventsstöket. Fortsättning följer imorgon. Vill inhandla en stjärna på fot till byrån i sovrummet. O så måste jag ju köpa lite blommor också =) julstjärnor i kanske en amaryllis =) de är så fina när de slår ut. Ska väl städa ordentligt imorrn med. Riktig julstädning. Kan vara skönt att ha det gjort. Moppa golv o allt sånt man inte gör alltför ofta...

Inte mycket mer att säga nu. Har ändrat lite design på bloggen men det tar ju sån tid för servern att uppdatera så vi får se när det dyker upp...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback